Telewizja inaczej
Zaraz po internecie telewizja jest chyba największym medialnym źródłem, jakie dociera do ludzi. Dzięki temu ma ona ogromny wpływ na nasze życie w postaci przekazywanych nam informacji, dawania rozrywki, czy nauczania poprzez programy przyrodniczo – naukowe. Forma, z jaką kierowane są do nas audycje telewizyjne ciągle się zmienia, ewoluuje, by być coraz, to ciekawszą atrakcyjniejszą, a co za tym idzie mieć, jak największą oglądalność.
Trzeba wspomnieć o jeszcze jednej, podświadomej, ale jak skutecznej roli, jaką odgrywa telewizja. Są to reklamy, jakie chłoniemy jak gąbka, podświadomie działające w nich zwroty, atrakcyjna muzyka, wyszukane sposoby prezentacji towarów, to wszystko na nas działa w niesamowity sposób. Bloki reklamowe to niemal seriale, ciągnące się i nie mające nigdy końca, ostatniego odcinaka nigdy nie będzie. Tak to właśnie telewizja nas uczy, bawi, informuje, ale i niemal wymusza w naszej podświadomości na zwrócenie uwagi na reklamowane w niej treści, przedmioty, czy produkty.